homeaboutbias















OWNER

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.



CBOX




ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Comeback
written by piah at Friday, 24 June 2016 & got 0 Comments




fire, taehyung, and gif image

bow wow wow


Assalammualaikum,

Memandangkan baru baru ni BTS ada buat comeback jadi dikesempatan ini aku pun nak buat comeback jugak. Hahaha. So macam biasa my bias, Jimin tetap gateng. Lama sangat aku menyepi. Setahun lebih kot. Fokus spm kononnya. Last last result hancus. lol. Okaylah result aku takat 3A je. Alhamdulillah semua lulus. Sempat kaut sampai C je. Tawaran? Aku dapat matrik selangor tapi aku tak pergi. So kepada KMS semua, selamat belajar. Dan sekarang sedang melanjutkan pelajaran di UTMI (universiti tengku mahmud iskandar) Saja nak acah acah u. Okaylah kan jadi pelajar pra-u jugek.

*takde idea dooo. nanti nanti lah aku update lagi

Post a Comment

Say something nice